REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Badanie satysfakcji klientów po raz pierwszy w UMZ

Urząd Miasta Zgierza po raz pierwszy w historii przeprowadza badanie satysfakcji swoich petentów. Badanie polega na wypełnieniu anonimowej ankiety po tym jak „załatwimy” sprawę w urzędzie. Ankiety dostępne są w budynkach Urzędu Miasta Zgierza (pl. Jana Pawła II 16) oraz Urzędu Stanu Cywilnego (ul. 1 Maja 5). Wypełnioną kartę wrzuca się do wystawionej urny. Ankiety można wypełniać od 12 lipca do 2 sierpnia 2012 r. Badanie jest anonimowe – urząd nie będzie w żaden sposób identyfikował osób, które zechcą wziąć udział w badaniu, a w zestawieniach będą brane pod uwagę jedynie dane zbiorcze.

Jak zapowiada Urząd Miasta, ankieta ma na celu zapoznanie się z poglądami zgierzan na temat jakości pracy Urzędu Miasta Zgierza a ocena będzie pomocna w doskonaleniu procesów obsługi klienta i poprawie efektywności pracy urzędników. 
 
Badanie prowadzone jest w ramach projektu „Akademia dobrego rządzenia” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
 
 
 

Inne

Ciekawe artykuły