REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Od nowego roku gminni urzędnicy pomogą mieszkańcom

2 stycznia 2012 r. wchodzi w życie porozumienie pomiędzy poszczególnymi miastami i gminami a Starostwem Powiatowym w Zgierzu, dotyczące pomocy w załatwieniu spraw związanych z dokumentacją kierowaną do Wydziału Komunikacji.

Od tego dnia wyznaczeni urzędnicy z Aleksandrowa Łódzkiego, Strykowa, Głowna oraz miasta i gminy w Ozorkowie zeskanują dokumenty potrzebne do zarejestrowania pojazdu, wymiany prawa jazdy itp., a następnie prześlą je do urzędnika starostwa, który po zapoznaniu się ze sprawą skontaktuje się z petentem w celu dalszego jej załatwienia.

Zeskanowane dokumenty można także przesyłać bezpośrednio do Wydziału Komunikacji na adres e-mail: [email protected]
Kontakt telefoniczny:
– rejestracja pojazdów: 42 288 83 32, – 33;
– prawa jazdy: 42 288 83 41, – 42;
 

Inne

Ciekawe artykuły

Inicjatywy Inteligentnego Miasta w Zgierzu

W erze dynamicznego rozwoju technologii, koncepcja smart city staje się coraz bardziej popularna. Miasta na całym świecie wdrażają nowoczesne rozwiązania, aby poprawić zarządzanie, zwiększyć efektywność