REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Od nowego roku gminni urzędnicy pomogą mieszkańcom

2 stycznia 2012 r. wchodzi w życie porozumienie pomiędzy poszczególnymi miastami i gminami a Starostwem Powiatowym w Zgierzu, dotyczące pomocy w załatwieniu spraw związanych z dokumentacją kierowaną do Wydziału Komunikacji.

Od tego dnia wyznaczeni urzędnicy z Aleksandrowa Łódzkiego, Strykowa, Głowna oraz miasta i gminy w Ozorkowie zeskanują dokumenty potrzebne do zarejestrowania pojazdu, wymiany prawa jazdy itp., a następnie prześlą je do urzędnika starostwa, który po zapoznaniu się ze sprawą skontaktuje się z petentem w celu dalszego jej załatwienia.

Zeskanowane dokumenty można także przesyłać bezpośrednio do Wydziału Komunikacji na adres e-mail: komunikacja@powiat.zgierz.pl
Kontakt telefoniczny:
– rejestracja pojazdów: 42 288 83 32, – 33;
– prawa jazdy: 42 288 83 41, – 42;
 

Inne

Ciekawe artykuły

Bezpieczna podróż z dzieckiem to podstawa

Masz dziecko i zastanawiasz się jak bezpiecznie poruszać się po drodze, aby zapewnić sobie i dziecku jak największy poziom bezpieczeństwa? Wiesz doskonale, że fotelik samochodowy

Jak wybrać biuro księgowe

Wielu przedsiębiorców prowadzi swoją księgowość samodzielnie. Wymaga to jednak nauki księgowości krok po kroku, a przede wszystkim czasu, który można przeznaczyć na dodatkowy projekt lub