REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Listonic, czyli mobilna lista zakupów

Trzech studentów Politechniki Łódzkiej stworzyło nowatorski i unikatowy w kraju program pomocny przy codziennych zakupach. Listonic to aplikacja, która funkcjonuje jak mobilna lista zakupów. Co ważne jest ona darmowa, a korzystać z jednej listy może kilka osób jednocześnie. I nie ważne czy robią to przez telefon, iPoda, czy w sieci przed ekranem laptopa lub monitora.

Jak to działa?

Dzięki sprytnej aplikacji nigdy nie zapomnimy co mamy kupić, a osoby z którymi współdzielimy listę mogą w każdej chwili coś w niej zmienić – dodać lub usunąć. Wyobraź sobie, że np. robisz zakupy w markecie, podczas gdy Twojej żonie przypomniało się, że w domu brakuje mąki. Dopisuje ona pozycję do Waszej listy, która jest automatycznie synchronizowana. Informację dostajesz natychmiast na ekran swojego telefonu. Nie trzeba więc nawet dzwonić czy wysyłać SMSów.
A zatem niezależnie czy zmiana zostanie dokonana z poziomu komórki, samoczynnie zmieni się również lista zakupów na stronie internetowej, i odwrotnie.

Dla kogo jest Listonic?
Mobilna lista zakupów może okazać się pomocna dla każdego i z czasem zrewolucjonizować sposób w jaki podchodzimy do wykonywania codziennych zakupów. Korzystając z Listonica nie musisz już zapisywać listy produktów na pogniecionych karteczkach. Masz gwarancje, że nie zapomnisz co masz kupić. A co więcej, unikniesz sytuacji kiedy dwie osoby kupią niepotrzebnie to samo. Listonic to również doskonały sposób, aby zapanować nad swoim portfelem. Badania wskazują bowiem, że ludzie którzy planują zakupy, wydają w efekcie mniej.

Pomysł na aplikację pojawił się w głowach studentów Politechniki Łódzkiej: Filipa Miłoszowskiego, Kamila Janiszewskiego i Piotra Wójcickiego. Początkowo projekt był przygotowany wyłącznie na potrzeby pracy zaliczeniowej jednego z przedmiotów akademickich. Pomysł jednak dojrzewał w głowach młodych przedsiębiorców. W nową firmę zdecydował się zainwestować fundusz Venture Capital.

Jak zarabia Listonic?
Przy pozycjach na liście zakupów pojawiają się sugestie, jakiej marki produkty warto wybrać. Jednak nie są to więcej niż 2 wskazówki na jednej liście. W taką formę reklamy jako pierwsza zdecydowała się wejść firma Indykpol SA.
Ostatnio udało się twórcom aplikacji rozpocząć współpracę z czterema sklepami internetowymi: Alma24.pl, A.pl, DoDomku.pl i Frisco.pl

Użytkownik posiadający listę zakupów na Listonic.pl nie musi godzinami chodzić między półkami supermarketu, a zakupy zostaną mu dostarczone pod drzwi przez kuriera sklepu internetowego.

Więcej o aplikacji dowiesz się na stronie www.listonic.pl  

Inne

Ciekawe artykuły