Rozpoczyna się nabór pracowników do nowo budowanego sklepu należącego do grupy Muszkieterów – działającej pod szyldem Intermarché. Obecnie poszukiwana jest kadra menadżerska.
Swoje aplikacje mogą zgłaszać osoby zainteresowane pracą na stanowiskach: kierownik sklepu, kierownik działu "świeże" oraz kierownik zmianowy. Główne zadania leżące w kompetencjach nowo zatrudnionych menadżerów to: realizacja celów handlowych szyldu Intermarché, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sklepu, nadzorowanie i organizowanie pracy podległego zespołu oraz dbanie o przestrzeganie wewnętrznych procedur Grupy Muszkieterów.
Wymagania, które muszą spełniać kandydaci to: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wykształcenie minimum średnie, znajomość branży spożywczej, umiejętność kierowania zespołem pracowników, umiejętność podejmowania decyzji oraz samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
Nowi pracodawcy oferują w zamian: motywujące wynagrodzenie stałe plus premie uzależnione od wyników, zatrudnienie na podstawie umowę o pracę lub umowę cywilno-prawną oraz szkolenia podnoszące kompetencje menadżerskie i handlowe.
Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych należy przesłać do 17.08.2012 r. na adres: ozorkow(małpa)intermarche.pl
Rekrutacja pozostałej kadry odbędzie się w dniach 10, 11, 12 września – szczegółowe informacje na ten temat przekażemy pod koniec sierpnia.
– Otwarcie sklepu zaplanowane jest na koniec października tego roku. Zatrudnienie w ozorkowskim Intermarché znajdzie około 50 osób. Powierzchnia sprzedaży sklepu liczyć będzie 1203 metry kwadratowe. Na klientów czekać będzie 108 miejsc parkingowych – mówi właścicielka sklepu.
Sklep, oprócz szerokiego asortymentu wyróżniać będzie własny rozbiór mięsa, wędzarnia oraz wypiek pieczywa.
Grupa Muszkieterów to 3100 niezależnych przedsiębiorców zarządzających supermarketami pod 5 szyldami w 8 krajach Europy. Obecnie Muszkieterowie kierują ponad 3700 punktami sprzedaży i zatrudniają 130 tys. pracowników.