REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Na co zwracać uwagę wybierając obiekt konferencyjny?

Organizacja konferencji w hotelu wiąże się z przeglądem oferty wielu różnych obiektów. Przedsiębiorcy i przedstawiciele świata nauki chętnie spotykają się w renomowanych miejscach. Podnosi to prestiż wydarzenia i tym samym zachęca do uczestnictwa. W poniższym artykule podpowiadamy, jakie warunki powinien spełniać obiekt konferencyjny.

Lokalizacja obiektu

Położenie hotelu ma ogromne znaczenie dla rangi organizowanego wydarzenia. Konferencja położona z dala od aglomeracji miejskich może wydawać się mało znacząca i przez to wzbudzać mniejsze zainteresowanie. Znacznie lepiej rokuje lokalizacja w dużym mieście. Prosty bezproblemowy dojazd o każdej porze roku, a także dostępność komunikacji publicznej, czy dogodne połączenia kolejowe to kolejny atut. Nie polecamy organizacji dużych eventów na prowincji, gdzie występuje problem z dojazdem czy odnalezieniem obiektu.

Udogodnienia dla uczestników

Uczestnicy konferencji oczekują na miejscu nie tylko solidnej dawki wiedzy i nowinek branżowych. Jeżeli wydarzenie ma charakter kilkudniowy, należy zapewnić im komfortowe warunki zakwaterowania. Ponadto w trakcie spotkań trzeba zorganizować przerwy na kawę ze słodkim poczęstunkiem. Niezależnie od długości prelekcji mile widziany jest catering obejmujący lunch, czy kolację. Dobre jedzenie zawsze pozytywnie wpływa na samopoczucie uczestników.

Wielkość sal konferencyjnych

Jedną z decydujących kwestii jest wybór sali konferencyjnej dostosowanej do liczby uczestników eventu. Małe sale to świetne rozwiązanie dla niewielkich kameralnych grup. Przestronna sala np. dla 200 osób sprawdzi się w przypadku dużych konferencji. Zdarza się, że obiekty przyjmują większą liczbę uczestników, nie zapewniając im wystarczającej ilości miejsca. Jest to niedopuszczalne. Optymalna liczba gości powinna być zawsze dostosowana do wielkości sal konferencyjnych. Tylko wtedy poczują się w pełni komfortowo.

Wyposażenie obiektu

Obecnie standardem jest nowoczesne wyposażenie obiektów konferencyjnych. Warto jednak upewnić się, czy hotel zapewnia takie udogodnienia jak nowoczesny sprzęt multimedialny (rzutnik, projektor, ekran itp.), dobre nagłośnienie, regulację światła. Dodatkowym plusem jest obecność obsługi technicznej, która zadba o to, by prezentacje odbywały się bez zbędnych zakłóceń. Ułatwi to pracę prelegentom, a niepotrzebne przerwy techniczne nie zdekoncentrują słuchaczy.

Hotel Altus – konferencja w centrum Poznania

Obiektem konferencyjnym spełniającym wszystkie powyższe warunki jest Altus Hotel Poznań Stare Miasto. Jego niewątpliwym atutem jest położenie w samym centrum miasta i przestronne klimatyzowane sale konferencyjne Poznań jako stolica Wielkopolski przyciąga nie tylko gości z regionu, ale także z innych zakątków Polski. Stanowi ważny ośrodek wymiany myśli, informacji i poglądów. Dlatego warto zorganizować tu ważne wydarzenie branżowe. Hotel usytuowany tuż obok największych poznańskich atrakcji będzie idealnym miejscem na ciekawą i udaną konferencję.
Inne

Ciekawe artykuły