REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Zmiany w Wydziale Promocji UMZ

Tomasz Zgierski, dotychczasowy asystent prezydent Iwony Wieczorek od sierpnia pełni obowiązki Naczelnika Wydziału Promocji. Sam wydział, który znajdował się do niedawna w budynku na rogu pl. Jana Pawła II i ul. Armii Krajowej przeniesiony został do głównego gmachu zgierskiego ratusza.

Tomasz Zgierski (28 lat) jest młody i energiczny. Rok temu ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim. I choć zaangażowania w działalność społeczną podczas studiów nie można mu odmówić to z doświadczeniem zawodowym sprawa wygląda nie tak jednoznacznie.

Aktywnie działał w stowarzyszeniu Inicjatyw Studenckich, był także prezesem Fundacji Samorządu Studentów Uniwersytetu Łódzkiego "Bratnia Pomoc". Choć na jego profilu na popularnym portalu zawodowym przeczytać można, że przez rok czasu pracował jako menedżer ds. rozwoju firmy PHU Trimex Jacek Zgierski w Łodzi (wcześniej jako praktykant), to gwoli ścisłości wyjaśnijmy, że to firma rodzinna, która zajmuje się m.in. dystrybucją Cyfrowego Polsatu i montażem anten satelitarnych.

W UMZ Tomasz Zgierski, dał się poznać jako zaufany asystent prezydent Iwony Wieczorek. Odpowiadał za kontakty z mediami. Tajemnicą poliszynela jest, że to do niego chodziło się w „każdej ważnej sprawie”.

Po rezygnacji Magdaleny Michalak z funkcji naczelnika Wydziału Promocji, tekę po niej przejął Tomasz Zgierski. Jak zamierza szefować wydziałowi?

Zawsze byłem i jestem nadal zwolennikiem zarządzania partycypacyjnego w organizacjach. Jest to szczególnie ważne dla pełnego zaangażowania pracowników w realizację poszczególnych zadań. Taki model zarządzania pozwala na pełną identyfikację pracownika z organizacją w której pracuje – mówi Tomasz Zgierski.

Głównym wyzwaniem jakie stoi teraz przed wydziałem to próba opracowania i wprowadzenia jednolitej strategii promocji miasta. Działania podejmowane do tej pory w samym swoim założeniu może nie były złe, ale brak spójności i przemyślanej koncepcji powodowało, że były one po prostu nie skuteczne. Na pewno będę chciał aby duży nacisk położony był na promocję terenów inwestycyjnych co bezpośrednio przekłada się na zyski dla miasta, zwiększenie roli wydziału w kształtowaniu polityki informacyjno-promocyjnej skutkiem czego będzie lepsza dostępność do informacji dla mieszkańców, oraz na pozyskiwanie środków zewnętrznych, które będą mogły być przeznaczone na promocję a jednocześnie, które nie będą obciążeniem dla budżetu miasta – wyjaśnia nowy szef promocji.

Odchodzę z przyczyn osobistych, związanych z finansami. Praca w UMZ nie jest już na tyle atrakcyjna, aby ludzie młodzi, kreatywni i ambitni chcieli tu pracować. To się wydaje atrakcyjne tylko z boku – mówiła Magdalena Michalak w wypowiedzi dla portalu z maja 2011 r.
 

Inne

Ciekawe artykuły